فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری ۳۶ سارق از ابتدای سال جاری در راستای ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در این رابطه علت ۱۱۰ فقره سرقت کشف شد.

سید داوود حسینی همچنین از کشف ۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر و جمع آوری ۲۳ معتاد متجاهر از شهر، پارک ها و مناطق آلوده این شهرستان و تحویل آنان به کمپ های ترک اعتیاد خبر داد.

وی در خصوص کشف سوخت قاچاق در این شهرستان نیز گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه خودروی نیسان ۲ هزار و ۶۰۰ لتر سوخت قاچاق کشف کردند.

**

مرکز بهداشت گلستان اعلام کرد: انجام مراقبت بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از همه مسافران فرودگاه گرگان توسط کارشناسان صورت گرفته و افراد مشکوک به مراکز درمان کرونا شهرستان ارجاع داده می‌شوند.

**

فرماندار رامیان گفت با اشاره به توقیف یک خودروی متخلف در این شهرستان گفت که تفرجگاه های رامیان مانند ارتفاعات رامیان، جنگل دلند و جنگل و آبشار خان امروز ۱۳ فروردین روز بسیار خلوتی داشت و مردم برای کمک به مهار کرونا در منازل ماندند.

**

با حکمی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) کشور، سرهنگ عباس مهاجربسطامی به عنوان سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) فرماندهی انتظامی گلستان منصوب شد.

پیش از وی، سرهنگ مرتضی فخری به عنوان رییس پلیس راهور گلستان مشغول فعالیت بود که روز گذشته به درجه بازنشستگی نایل آمد.

**

فرماندار آزادشهر با اعلام توقیف ۹ خودروی قانون گریز در این شهرستان گفت: از دقایق ابتدایی روز ۱۳ فروردین نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی از هرگونه تردد در شهر برای ممانعت از حضور در مناطق جنگلی جلوگیری کردند.

**

فرماندار مینودشت از جریمه ۱۷ خودرو و توقیف ۳ خودرو در روز ۱۳ فروردین در این شهرستان خبرداد و گفت: برخلاف سال های قبل تفرجگاه های مینودشت که مورد توجه اهالی شهرستان های همجوار بوده امروز به دلیل پیشگیری از انتقال ویروس کرونا خلوت بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.