مهران زرگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر وضع به همین منوال پیش رود به حتم شاهد ورشکستگی باشگاه‌داران و فروپاشی باشگاه‌های ورزشی خواهیم شد.

وی اظهار داشت: تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان موجب بروز مشکلات مالی، نارضایتی و سردرگمی باشگاه‌داران شده است.

زرگری تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام نیز در این روزهای کرونایی در ردیف مشاغل پرخطر قرار گرفته‌اند و این موجب دغدغه و نگرانی باشگاه‌داران و خانواده آنان شده است.

وی افزود: از متولیان ورزش زنجان درخواست می‌شود با بانک‌های این استان در خصوص اعطای تسهیلات کم بهره، رایزنی کنند تا باشگاهداران با دریافت وام قرض الحسنه بتوانند بخشی از اجاره بهای باشگاه ها را پرداخت کرده و هزینه معیشتی خود را تهیه و تامین کنند.  

زرگری با بیان اینکه باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان به عنوان مکان های تندرستی و سلامتی به شدت نیازمند حمایت هستند و از مسوؤلان ذیربط انتظار می‌رود در رابطه با رفع مشکل فعالان این عرصه اعم از موسسین، مدیران و مربیان و همچنین جلوگیری از ضرر و زیان هرچه بیشتر باشگاه‌ها، حرکتی جدی بکنند تا از این مرحله سخت که به خاطر بیماری کرونا اتفاق افتاده است به سلامت عبور کنیم.      

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، تعداد باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان را قریب ۱۷۰ باب اعلام کرد و گفت: حداقل ۸۰۰ نفر در باشگاه های بدنسازی مشغول به فعالیت بوده و از این طریق ارتزاق می‌کنند.  

درب باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام برابر مصوبه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل از هفتم اسفند ماه سال ۹۸ به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.