محمد جوادی روز دوشنبه در بازدید از زندان شهرستان ابهر اظهار داشت: این بازدید با هدف ارزیابی آمادگی و هوشیاری نیروهای یگان حفاظت و بررسی مسائل و مشکلات موجود در این زندان صورت می‌گیرد.

وی ضمن بازدید از اماکن مختلف زندان از جمله بندهای نگهداری مددجویان، اماکن آموزشی، فرهنگی و بهداشتی و بررسی وضعیت مرخصی‌های ویژه عید نوروز در جریان آخرین وضعیت اقدامات برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.

جوادی در ادامه به صورت چهره‌به‌چهره با مددجویان دیدار و گفت و گو کرد و پس از استماع عرایض آن‌ها دستورات لازم در خصوص رسیدگی به درخواست‌های قانونی را صادر کرد.

وی سپس با تمام سربازان وظیفه زندان شهرستان ابهر دیدار کرده و ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها مسائل و مشکلات سربازان را از نزدیک بررسی و دستور مساعد و لازم را صادر کرد.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: تمام زندانی‌های بی‌سواد این استان تحت پوشش آموزش‌های رسمی قرار دارند و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مددجویان متقاضی از مقطع ابتدایی تا سطح تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: با عنایت خاص رییس کل دادگستری استان و بر اساس بخشنامه قوه قضاییه در راستای حفظ سلامتی زندانیان و خانواده آن‌ها در پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین قرار گرفتن در ایام رجبیه، عید سعید نوروز و اعیاد شعبانیه، زندانیان واجد شرایط در قبال وثیقه معتبر از اوایل اسفندماه سال ۹۸ به مرخصی اعزام شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.