وجیه الله نوروزی در جلسه اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و نحوه فعالیت اصناف ابهر، افزود: پروتکل های بهداشتی باید در صنایع با نظارت کامل اجرایی شود و بعضی از صنف ها و صاحبان مشاغل می‌توانند با مراجعه به سامانه www.salamat.gov.ir با مشاهده پروتکل های مربوط به خود و دریافت کد رهگیری فعالیت خود را آغاز کنند.
وی افزود: پاساژها، بازارها و محیط های تجاری همچنان تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند و فعالیت آن دسته از اصنافی که موفق به گرفتن کدرهگیری شدند از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ خواهد بود.
کوروش شعبانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر در ادامه این جلسه، گفت: اگر فاصله گذاری اجتماعی بطور کامل رعایت نشود هفته بعد شاهد به پیک رسیدن کرونا در شهرستان ابهر خواهیم بود.
وی افزود: آمار سرپایی بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان ابهر ۲۰ در صدهزار است و مرگ و میرهای افراد مثبت بالاتر رفته است و مردم باید بسیار مراقب باشند.
شعبانی تاکید کرد: هر روز ۱۰ الی ۱۵ نفر در ابهر گزارش مثبت سرپایی داریم که هر کدام میتوانند ۴ تا ۵ نفر را به کروناویروس آلوده کنند.
رییس شبکه بهداشت و ‌درمان  ابهر اظهار داشت: شهرستان ابهر با توجه به جمعیت از بابت ابتلا به کروناویروس پنجمین شهرستان آلوده استان است.
 وی خاطرنشان‌کرد: با حکم دادستانی جهت جلوگیری از تهدید بهداشت عمومی افراد مثبت قرنطینه می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.