به گزارش خبرنگار مهر، هدایت صفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد به جد مورد تاکید است، گفت: طی سال گذشته برای سه هزار و ۶۹۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اشتغال ایجاد شد.

وی اظهار کرد: طی سال جاری برای بیش از سه هزار و ۶۹۵ مددجوی کمیته امداد استان اشتغال ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد زنجان، گفت: شعار سال محور فعالیت و رویکرد بخش‌های مختلف نظام برای افزایش قدرت تاب آوری در برابر مخاطرات و مشکلات اقتصادی است.

صفری ابراز کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان تحت حمایت است و با همین رویکرد توسعه طرح‌های اشتغال تولید محور با استفاده از ظرفیت‌های موجود و خلق فرصت‌های جدید در حوزه اشتغالزایی مورد توجه است.

وی افزود: شناسایی فرصت‌های جدید و هم افزایی آن با ظرفیت‌های موجود در بخش ایجاد اشتغال با رویکرد خلاق محور و دانش بنیان از برنامه‌های مهم کمیته امداد در بخش اشتغال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، ابراز کرد: با طراحی الگوهای بومی و استانی فعالیت‌ها در حوزه اشتغال در سال جاری باید جهشی تر انجام شود.

صفری از وجود بیش از ۱۳ هزار حامی فعال در استان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد حامی در حوزه اکرام ایتام و فرزندان محسنین فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1405594
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.