محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به شرایط جامعه هدف بهزیستی، شیوع ویروس کرونا و همت والای خیران در سطح استان همچنین اقلام بهداشتی به ارزش ۳۱ میلیون تومان از طریق حسینیه اعظم، موسسه خیریه امام جعفر صادق و همچنین موسسه کلبه مهربانی در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در شهرستان ابهر نیز به جهت تعطیلی کسب و کارهای خرد مددجویان و تامین معیشت آنها مبلغ ۳۰ میلیون تومان از سوی خیران این شهرستان به حساب مددجویان واریز و علاوه بر آن بسته موادشوینده وضدعفونی کننده، ماسک و لوازم بهداشتی و مواد غذایی به ارزش ۱۷ میلیون تومان به ۸۵ نفر و به هر نفر ۲۰۰ هزار تومان خریداری و در اختیار گروه های هدف قرار داده شد.

این مسؤول ادامه داد: اهدای ۵۰۰ ماسک و توزیع اقلام بهداشتی و تامین معیشت تعدادی از مددجویان به ارزش نزدیک به ۳۰ میلیون تومان از اقدامات خیرین  شهرستان  خرمدره جهت پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

وی اظهار داشت: در شهرستان خدابنده نیز خیرین نزدیک به ۲۳ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده یاری کردند.

محمدی افزود: هم اکنون در تمامی مراکز روزانه و شبانه روزی بهزیستی استان، توزیع نذورات ممنوع بوده  و از مردم خیر و نوعدوست استان درخواست می شود، تا بهبود شرایط، نذورات خود را در قالب وسایل بهداشتی و یا کمک‌های نقدی به این مجموعه انجام دهند.

وی یادآوری کرد: شماره حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون جهت پرداخت کمک های نقدی مردم نوعدوست زنجان یاختصاص داده شده که  جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.