به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اسماعیل مسلمی با بیان اینکه از اسفند ماه تاکنون ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است: در این مدت ۹۷۵ مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است که ۵۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر ۵ میلیارد ریال است که جهت اجرا به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: عمده بازرسی ها و پرونده های متشکله از داروخانه ها، شرکت های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت است.

مسلمی با اشاره به اقلام مکشوفه در طی بازرسی های صورت گرفته است، اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۵۳ لیتر محلول ضد عفونی کننده، ۳۲۲ لیتر الکل طبی و ۹ هزار و ۳۸۲ تیوپ پل ضد عفونی کننده کشف و ضبط شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، افزود: ۶ هزار و ۴۸۱ عدد ماسک پزشکی و ۵ هزار و ۸۲۳ بسته دستکش لاتکس از جمله سایر اقلام کشف شده طی بازرسی های صورت گرفته است.

مسلمی اظهار داشت: این بازرسی های در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاههای نظارتی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته در این بخش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.