محمودعلی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۲۰۰ فیلم از اجرای نمایش ها در استان برای بارگذاری در سرویس اشتراک ویدیوی آپارات آماده شده است که در فواصل زمانی تعریف شده در معرض تماشای عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.  

وی افزود: در نخستین گام فیلم نمایش "توکا در مزرعه مادری" نوشته آرش قربانی و کارگردانی ابوالفضل رجبی را هم اکنون در آدرس https://www.aparat.com/v/۸rfkt قابل مشاهده است.  

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در این روزهای سخت کرونایی باز هم شاهد فرهیختگی و رعایت موازین دقیق بهداشتی و دعوت هنرمندانه‌ اصحاب تئاتر از  برای “در خانه ماندن” شهروندان هستیم.

گفتنی است این روزها هنرمندان تئاتر استان زنجان از جمله آقای ساسان قجر آثار خلاقانه ای را در ویوئوهای کوتاه با موضوعاتی مثل در خانه ماندن، شستن دست ها و تلاش پرستاران برای نجات بیماران تولید کرده اند؛  این کلیپ ها در شبکه های اجتماعی بین کابران دست به دست و در صفحات متعدد اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.  

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در زمان حاضر از ۲۰ گروه نمایش فعال در این استان، ۱۳ گروه دارای پروانه فعالیت و مجوز رسمی هستند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.