حمید نیلی شامگاه دوشنبه در حاشیه نشست سرپرستان گروههای نمایشی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترک تشریفات در خصوص واگذاری سالن ها به بخش خصوصی و تفاهم برای تامین تجهیزات از جمله محورهای عمده در دست پیگیری انجمن هنرهای نمایشی در استان ها است.

وی در خصوص وجود پاره ای از مشکلات و مسائل در خصوص انتخابات انجمن های هنرهای نمایشی در برخی استان ها از جمله در زنجان ، اظهار داشت: تمام مستندات مربوط به انتخابات انجمن استان ها در مرکز موجود و قابل ارائه است و اساسا موضوع های مطرح پیرامون این مسائل، حل شدنی است.

 نیلی با بیان اینکه نیروی جوان فعال در حوزه تئاتر و نگاه جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان به عرصه تئاتر در این استان، مایه برکت خواهد بود، گفت: امیدواریم تئاتر زنجان همانند قبل در قله تئاتر کشور بماند.

به گزارش ایرنا در نشست سرپرستان گروههای نمایشی استان زنجان با مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران مسائل و مشکلات مختلف حوزه تئاتر این استان مطرح و پیرامون آنها بحث و بررسی انجام شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد برای حل و فصل مسائل مربوط به انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان، ساسان قجر و محمود عربخانی از اعضای این انجمن برای رؤیت و بررسی اسناد و مدارک مربوط به انتخابات هیات رئیسه انجمن زنجان که در مرکز بایگانی شده است، اقدام کنند.

به گفته رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان در زمان حاضر از ۲۰ گروه نمایش فعال در این استان، ۱۳ گروه دارای پروانه فعالیت و مجوز رسمی هستند. 

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.