شهرام فرحبخشیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آگاهی بخشی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان زنجانی، آتش نشانی زنجان طی سه روز اخیر نسبت به پخش هشدارهای صوتی (در خانه بمانیم) و اعلام خطرات ویروس کرونا در سطح شهر اقدام کرده که بازخوردی مثبت و خوب نیز داشته است.  

وی اظهار داشت: آتش نشانان در نقاط پرتردد شهر زنجان با این هشدارهای صوتی از مردم می خواهند برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری منحوس از خانه های خود خارج نشوند.

فرحبخشیان تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری ویروس کرونا در زنجان، آتش‌نشانی نیز همانند دیگر دستگاه‌های امدادرسان، اقدامات متعددی را در حد وسع و توان در رابطه با عملیات ضدعفونی و رفع آلودگی شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی‌ زنجان در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر با استفاده از خودروها و تجهیزات در اختیار به صورت مدام و همگام با سایر ستگاه‌های ذیربط، فعالیت می کند تا ریشه این بیماری خشک شود.

فرحبخشیان افزود: عملیات ضدعفونی معابر شهر زنجان در نقاط پرتردد از جمله انصاریه، هنرستان، میدان ولیعصر و شهرک پونک، از سوی عوامل آتش نشانی زنجان انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.   

وی تصریح کرد: آتش نشانان نیز همانند کادر درمانی در خط مقدم مقابله با بیماری ویروس کرونا قرار دارند و به حتم ویروس کرونا را با ماندن مردم در خانه های خود، شکست خواهیم داد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان به ۴۹۴ نفر رسیده و تاکنون یک هزارو ۴۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در این استان شناسایی و از این تعداد ۳۵۴ نفر بستری و ۳۲۱ نفر نیز ترخیص شده اند. تعداد جان باختگان بیماران مثبت کرونایی این استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر اعلام شد که در مجموع این آمار به ۴۱ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.