سرهنگ داوود مرسلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این عملیات موفقیت آمیز، در مجموع ۲۴ سوداگر مرگ و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی به نحوه اجرای این طرح عملیاتی اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر، حین کنترل محورهای مواصلاتی در جاده  ابهر - قیدار به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرزی ماهرانه‌ در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف و ۲ عامل آن را نیز دستگیر کردند.

مرسلی افزود: :در ادامه این طرح، ۶ سوداگر مرگ نیز دستگیر، ۱۶ معتاد متجاهر جمع‌آوری و مقدار ۶۰۶ گرم انواع مواد مخدر شامل گراس، تریاک، هروئین و شیشه نیز از آنان به دست آمد.

وی تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با قدردانی از همکاری و تعامل شهروندان این شهرستان در رابطه با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: پلیس همواره با هنجارشکنان و کسانی که به هر نحو بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برابر با قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

کشف ۲۱۳ گرم هروئین از ۲ قاچاقچی مواد مواد مخدر در شهرستان طارم

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طارم نیز از شناسایی و دستگیری ۲ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر توسط ماموران انتظامی پاسگاه گیلوان خبر داد و گفت: از این ۲ متهم دستگیر شده مقدار ۲۱۳ گرم موادمخدر از نوع هروئین و شیشه کشف شد.

سرهنگ اصغر یوسفی افزود: ماموران پاسگاه گیلوان شهرستان طارم با انجام اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت این ۲ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 وی اظهار داشت: ماموران، این متهمان را با یک دستگاه خودرو وانت نیسان در مسیر ارتباطی زنجان - طارم، مورد شناسایی قرار داده و خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از آن این مقدار مواد مخدر را به دست آوردند.

یوسفی با تاکید براینکه پلیس با شدت با قاچاق موادمخدر مقابله می کند، افزود: هر ۲ متهم دستگیر شده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.