سرهنگ مجید گلی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در کبودرآهنگ خبر داد.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه منطقه‌ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداخت.

وی افزود: در اجرای این طرح و در بازدید از یک واحد صنفی متخلف، اقلام و ملزومات بهداشتی شامل ۸ هزار و ۴۷ عدد انواع دستکش یک بار مصرف، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد پد الکلی ،۹۴ بطری الکل نیم لیتری، ۱۳ عدد ژل ضدعفونی کننده و ۶ عدد انواع اسپری که بر اساس نظر کارشناسان ارزش آن ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

سرهنگ گلی افزود: در این مأموریت ۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۲ نفر جلبی، ۳ سارق اماکن خصوصی و یک سارق موتورسیکلت و یک سارق خودرو دستگیر و ۵ فقره سرقت و یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو سرقتی کشف و ۱۵ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام هرگونه موارد مشکوک و احتکار لوازم بهداشتی در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.