به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی بعد از ظهر سه شنبه در آغاز طرح پلیسی چهارشنبه آخر سال در جمع خبرنگاران از اجرای این طرح ویژه تشدید نظارت بر معابر عمومی خبر داد و بیان کرد: برخورد قاطعانه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال محور این طرح است.

وی با بیان اینکه ناجا با آمادگی کامل و توان حداکثری در سطح شهرستان شاهرود استقرار دارد، افزود: ده‌ها اکیپ محسوس و نامحسوس امشب امنیت شهرستان را در چهارشنبه آخر سال تأمین می‌کنند.

توقیف خودروها تا بعد از عید

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص شهرستان در ایام کنونی، تمهیدات ویژه ای را برای کنترل عبور و مرور و پیشگیری از تجمعات در نظر گرفته شده و خواسته ما این است که مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران حتماً به توصیه‌های پلیس گوش فرا داده و در خانه بمانند.

کریمی بیان کرد: افرادی که سودای اعمال مجرمانه و نافی نظم و امنیت عمومی در سر دارند بدانند که با هماهنگی دستگاه قضائی قطعاً دستگیر و نوروز را در کنار خانواده‌هایشان نخواهند بود.

وی از توقیف طویل مدت وسایل نقلیه نیز خبر داد و ابراز داشت: خودرو و موتورسیکلت‌هایی که در شب چهارشنبه سوری توقیف شوند تا پس از تعطیلات نوروز درتوقیف پلیس باقی خواهند ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.