مجتبی شهامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا تاکنون بیش از سه هزار بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، ژل ضدعفونی کننده دست و مایع ضدعفونی کننده تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم شهر زنجان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین خادمین افتخاری حسینیه اعظم زنجان در عملیات گندزدایی و ضدعفونی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر حضور و مشارکت مستمر دارند.

شهامی گفت: امور بانوان حسینیه اعظم نیز با راه اندازی کارگاه‌ تولید ماسک توسط خادمان خواهر، در تلاش هستند در این زمینه نیز به حفظ بهداشت کمک کنند.
مسؤول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه تحویل سال به صورت مجازی و مستقیم از حسینیه اعظم پخش می شود. 
وی خاطرنشان کرد: همه دغدغه و تلاش هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان این است تا برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدامات لازم را با استفاده از ظرفیت لجستیکی و توان خادمان افتخاری حسینیه به کار بگیرند. 

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان تاکنون شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۲۴۱ نفر رسیده است که از این تعداد ۱۶ تن جان باختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.