به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور اظهارداشت: ماموران انتظامی استان با توجه به انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از احتکار اقلام بهداشتی برخورد با محتکران و فروش غیر مجاز اقلام بهداشتی را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان طی عملیاتی پس از اطلاع از محل دپو و احتکار مقدار زیادی اقلام بهداشتی احتکار شده، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

خانی پور ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل دپو و احتکار اقلام بهداشتی، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل‌های مورد نظر شده و طی بازرسی صورت گرفته هزارو و ۶۴۰ عدد دستکش، ۱۴۰ عدد ماسک، ۳۶۰ بطری الکل صنعتی و هزارو ۳۰۲ عدد ژل احتکار شده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۴ نفر احتکار کننده و قاچاقچی اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا دستگیر و افراد تحویل مرجع قضائی استان شدند.

خانی پور با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.