به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تذکر مستمر مسئولان بهداشت مبنی بر اینکه استفاده از قلیان مشترک یکی از عوامل انتشار این بیماری است، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اداره بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه در قالب چهار تیم، از قلیان سراها و تالارهای سطح شهر زنجان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این واحدهای صنفی علاوه بر اینکه تهدیدی واقعی برای بهداشت عمومی شهروندان می باشند، اذعان داشت: تعدادی دیگر هم به بستری مناسب برای بسط و گسترش برخی آسیب های اجتماعی در جامعه تبدیل شده اند.

جهانبخش ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی از آغاز این طرح تا کنون ۱۶۰ قلیان سرا و دو تالار پلمپ و به ۱۰۰ واحد صنفی دیگر تذکرات لازم صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت: از هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به اینکه فعالیت این قبیل صنف ها تهدیدی جدی برای سلامت عمومی جامعه است، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت قلیان سراها و موارد مشابه موضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.