حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با ورود سامانه بارشی اخیر، باران از شامگاه دوشنبه نقاط مختلف این استان را در بر گرفت و سه شنبه شب نیز با پایین آمدن میزان دما و سرد شدن هوا، بارش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به شکل برف ادامه یافت.

وی با بیان اینکه بارش ها تا عصر امروز چهارشنبه، ادامه خواهد یافت اما هوای سرد تا روز پنجشنبه در زنجان حاکم خواهد بود، اظهار داشت: برابر گزارش رسیده از ایستگاه های هواشناسی استان زنجان، میزان بارش در گرماب ۵۶.۹،  قیدار ۵۴.۹،  زرین رود ۵۰.۸،  خرمدره ۳۸،  باش قشلاق گرماب ۳۶.۸،  صائین قلعه ۳۲.۹،  حلب ۳۲،  ابهر ۲۹.۶،  سجاس ۲۶.۵ و آببر ۲۰.۴، ثبت شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی مدت یاد شده (شامگاه دوشنبه تا ۶:۳۰ صبح امروز /چهارشنبه ۷ اسفند ماه/ ) مقدار بارش باران در شهر زنجان ۱۴ میلیمتر بوده است.

سلطانی به میزان دمای هوای مراکز شهری طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی مدت یاد شده شهرهای ابهر، خرمدره و خدابنده با دمای ۲- درجه و شهر ماهنشان و آببر مرکز شهرستان طارم نیز با ۱۲ + درجه سانتیگراد سردترین و گرمترین مناطق این استان بودند.

وی اظهار داشت: میزان دمای هوای فعلی شهر زنجان ‌۱ - درجه سانتیگراد است که در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت ۶ درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.