سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لازم است رانندگان به خاطر کاهش دید افقی با دقت بیشتری رانندگی کنند تا حوادث رانندگی تلخ و ناگوار پیش نیاید. 

وی از رانندگان خواست در موقعی که مسیرهای ارتباطی با مه‌آلودگی مواجه است به حتم چراغ‌های مه شکن را روشن و در صورت وجود مه شدید در مکانی ایمن توقف کنند و پس از مساعد شدن وضعیت جوی حاکم، ادامه مسیر دهند.     

عظیمی تاکید کرد: رانندگان عبوری از این مسیرها، فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد سوانح جاده‌ای نباشیم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: از روز یکشنبه/ ۲۸ مهر/ با نفوذ سیستم سامانه بارشی به منطقه، بارش باران زنجان را فرا گرفته است و از جمعه شب/سوم آبان ماه/ تا شامگاه شنبه، فعالیت سامانه بیشتر شده و بارش‌ باران قابل ملاحظه خواهد بود و دما نیز کمی سردتر خواهد شد.

حسین سلطانی با بیان اینکه یکشنبه و دوشنبه نیز بارش‌ها با شدت کمتری تداوم خواهد یافت و امکان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد از عموم مردم خواست در روزهای بارانی از نشستن در جوار رودخانه‌ها و مسیل‌ها به جد خودداری کنند و برای در امان ماندن از حوادث ناشی از رعد و برق، به ارتفاعات نروند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.