فتح‌الله حقیقی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: انتخابات با مشارکت بسیار خوب مردم در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: تا ساعت هشت شب که تمدید شده اما با روند حضور مردم در شعبه‌ها تقاضای تمدید مجدد زمان اخذ رای را خواهیم کرد تا تمام مردم بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

حقیقی افزود: در هیچ نقطه‌ای از استان کمبود تعرفه نداریم.

استاندار زنجان با بیان اینکه تا این لحظه بیش از ۳۳۳ هزار نفر از واجدان شرایط استان زنجان در انتخابات شرکت کرده‌اند، گفت: تخلف قابل ذکری، اتفاق نیفتاده و خوشبختانه انتخابات در امنیت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه شخصا از ۱۰ شعبه در زنجان بازدید کرده‌ام، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن از چند شعبه در شهرستان ابهر بازدید کرده و نمایندگانی هم برای بازدید از تمام شهرستان‌ها اعزام شده‌اند.

حقیقی یادآور شد: با تک تک فرمانداران هر هشت شهرستان استان تماس گرفته و آخرین وضعیت برگزاری انتخابات را جویا شده‌ام.

از ۱۱۳ داوطلب این استان که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تایید شده بود با انصراف ۲۶ نفر، ۸۷ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت باقی ماندند.

از مجموع نامزدهای باقی مانده در عرصه رقابت ۵۴ نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۱۵ نفر حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه، ۹ نفر در حوزه انتخابیه خدابنده و ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود است.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر خواهند شد.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.