علی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین ساعت از کار رای‌گیری، شاهد حضور پرشور و یکپارچه جامعه ورزش زنجان در پای صندوق های اخذ رای (۱۵۸ و ۱۵۹) شعبه مستقر در سالن شهید دکتر بهشتی واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد زنجان هستیم که آمده اند در تعیین سرنوشت خود و کشور، سهیم باشند.

وی، پیش بینی کرد که اکثریت جامعه ورزش زنجان در این انتخابات شرکت خواهند کرد،  اظهار داشت: امروز جامعه ورزش زنجان به عهد و پیمان خود مبنی بر حضور پرشور و گسترده در پی صندوق‌های اخذ رای جامه عمل خواهند پوشاند و با حضور پررنگ‌تر خود نشان خواهند داد که نسبت به سرنوشت خود و کشور بی تفاوت نیستند.

خلیلی با بیان اینکه در میان جامعه ورزش زنجان، حضور قهرمانان و ملی پوشان زنجانی رخ نمایی می کند و جز این نیز انتظار نیست، تصریح کرد: امید می‌رود فعالان عرصه ورزش نیز همگام با سایر اقشار، نامزدهایی اصلح، توانمند و متخصص و خدا شناس و مسوؤلین پذیر را برگزیده و راهی مجلس کنند.    

از ۱۱۳ داوطلب این استان که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تایید شده بود با انصراف ۲۳ نفر، ۹۰ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت باقی ماندند.

از مجموع نامزدهای باقی مانده در عرصه رقابت ۵۴ نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۱۷ نفر حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره، ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه خدابنده و ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود است.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر خواهند شد.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.