احد جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد پنج نفر مربوط به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۶ داوطلب و در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز ۰ داوطلب مجلس یازدهم با هم رقابت می کنند.

تعداد داوطلبانی که به تایید نهایی شورای نگهبان در استان رسیده بود ۴۵ نفر بودند که با انصراف ۲۴ نفر از آنها به ۲۱ نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری در استان را ۵۴۳ هزار ۶۹۶ نفر ذکر کرد و گفت: ۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست خواهند آورد.

جمالی اظهار داشت: ۲۷۰ هزار و ۹۶۹ نفر از این تعداد مرد و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ نفر نیز زن هستند.

از مجموع افراد رای اولی در استان ، ۱۴ هزار و ۶۸ نفر پسر و ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر نیز زن هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۴ شعبه اخذ رای در ۳ حوزه انتخابیه استان برگزار می شود که از این تعداد ۳۹۴ شعبه ثابت و ۳۱۰ شعبه سیار است.

از مجموع شعب اخذ رای در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۷ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۱ شعبه در بهمئی، ۵۸ شعبه در دنا، ۶۴ شعبه در چرام، ۳۸ شعبه در لنده و ۴۶ شعبه در باشت پیش بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.