خدابخش مرادی نافچی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد انتخابات کشور با توجه به درخواست تمدید مدت زمان اخذ رای، نظر به موافقت وزیر محترم کشور به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمان اخذ رای به مدت ۲ ساعت یعنی تا ساعت ۲۰ (هشت شب) تمدید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این اطلاعیه آمده است ضمن تشکر از حضور گسترده ملت شریف ایران که در پیروی از امر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین انتخاب گام دوم انقلاب در آستانه خلق حماسه دیگری هستند، مدت زمان اخذ تمدید می شود.

از ۱۱۳ داوطلب این استان که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تایید شده بود با انصراف ۲۶ نفر، ۸۷ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت باقی ماندند.

از مجموع نامزدهای باقی مانده در عرصه رقابت ۵۴ نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۱۵ نفر حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه، ۹ نفر در حوزه انتخابیه خدابنده و ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود است.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر خواهند شد.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.