محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش باران و برف تمام جاده‌های استان زنجان خیس و لغزنده است و تردد به کندی انجام می‌شود، بنابراین رانندگان قوانین لازم رانندگی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در گردنه‌های کوهستانی زنجان به صورت برف است، اظهار کرد: کولاک بر گردنه‌های کوهستانی استان حاکم شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌ها ی استان زنجان، گفت: مه در گردنه‌های کوهستانی استان موجب کاهش دید رانندگان شده است که ضروری است فاصله طولی را رانندگان رعایت کنند و از چراغ مه شکن استفاده کنند.

محمدی از همه رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های این استان را دارند، خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان باخبر شوند با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان، گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها تا اواخر امروز رانندگان خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.