محمد محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دقایقی گذشته بارش باران در بیشتر جاده های این استان قطع شده و گردنه های کوهستانی را مه غلیظ فرا گرفته است که در  این شرایط استفاده از چراغهای مه شکن خودروها الزامی است.

 به وی گفته، در زمان حاضر گردنه های بادامستان، ذاکر در جاده زنجان – طارم، دهجلال و دیگر گردنه ها در مسیر سلطانیه به خدابنده، نیک پی به ماهنشان در شهرستان ماهنشان، آق گدیگ، خانچایی در مسیر ارتباطی زنجان – تهم – چورزق پوشیده از مه غلیظ است.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون تردد در این مسیرهای ارتباطی به دلیل شدت مه با کندی و احتیاط در جریان است.

محمدی اظهارداشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان زنجان، برای امروز/ یکشنبه/ بارش باران مجدد جریان می باید که این مهم جاده های استان را لغزنده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

محمدی اضافه کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
 به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.