جواد صمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۹ هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال در بخش های مختلف به متقاضیان تسهیلات از این بانک پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: از این مبلغ هفت هزار و ۲۴۰  میلیارد ریال برای کشاورزی، هزارو ۱۳۸ میلیارد ریال در بخش صنعت و خدمات، هزارو ۴۸۷ میلیارد ریال نیز به بازرگانی و دیگر حوزه ها تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گفته مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان، عمده تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان زنجان در بخش اشتغال پایدار روستایی با هزار و ۳۸ میلیارد ریال بوده است.
صمدی خاطرنشان کرد: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی که شامل پرداخت تسهیلات برای خرید تراکتور، کمباین و سایر ادوات کشاورزی است، در سطح استان ۶۶۰ میلیارد ریال برای ۶۴۴ متقاضی پرداخت شده است.
وی اظهارداشت: در این حوزه ۱۳۰ درصد از تعهدات برنامه ای ابلاغی بانک کشاورزی در استان زنجان قبل از پایان سال محقق شده است که موفقیت در حوزه پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان به شمار می‌رود.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت:  در بخش صندوق توسعه ملی در استان ۵۰ میلیارد ریال و برای آبیاری تحت فشار نیز ۳۰۰ میلیارد ریال برای ۲۳۰ نفر تسهیلات پرداخت کردیم.
صمدی با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۴۹ زوج جوان تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند، افزود: این تسهیلات پرداختی ۶۲۴ میلیارد ریال بوده است.
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یکی از مسئولیت های بانک کشاورزی استان زنجان محسوب می شود، تاکید کرد: توانستیم بیشترین مبلغ را در این امر خداپسندانه به زوجین برای هر عروس و داماد ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت کنیم.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز برای ۲۷۳ نفر ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده، تسهیلاتی نیز برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی پرداخت می کند و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.