علی بحیرایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات در اختیار سه هزار و ۴۶۹ تن از مددجویان زیر پوشش این نهاد و افراد بی‌بضاعت قرار گرفته است تا مشکلات آنها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای رفع مشکلات معیشتی مددجویان، خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد، اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم این نهاد برای برطرف کردن مشکلات پیش روی مددجویان و افراد نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی است تا کمکی در تسهیل روند زندگی آنها شود.

وی با یادآوری اینکه تسهیلات کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد، عنوان کرد: این تسهیلات برای رفع مشکلات درمانی، معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، مسکن، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و سایر نیازمندی‌های آنان پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به اینکه تامین مخارج ازدواج و جهیزیه یکی از مهمترین دغدغه های نیازمندان در شرف ازدواج محسوب می شود، عنوان کرد: این نهاد با حمایت و کمک خیران می تواند خدمات بهتری به این قشر از جامعه ارائه دهد و زمینه تشکیل زندگی مشترک این مددجویان را فراهم کند.

بر اساس آخرین آمار نزدیک به ۸۶ هزار تن از جمعیت استان همدان از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می برند.

۹۹۰۴/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.