مهران زرگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس مربیگری فنی و تخصصی درجه سه بدنسازی و پرورش اندام از  ۲۶ بهمن ماه تا یکم اسفند امسال در این شهرستان‌ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، تصمیم به برگزاری این کلاس مربیگری درجه سه، گرفته شد،  اظهار داشت: این کلاس مربیگری در محل دانشگاه پیام نور شهرستان خدابنده و با شرکت قریب ۶۰ نفر از علاقه مندان زن و مرد به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

زرگری یادآور شد: پارسال کلاس مربیگری درجه سه بدنسازی و پرورش اندام در شهرستان خرمدره و آذر ماه امسال نیز در شهرستان ابهر برگزار شد که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خاطرنشان کرد: یک دوره کلاس مربیگری فنی و تخصصی درجه سه بدنسازی بانوان و پرورش اندام مردان در زنجان از ۱۹ تا ۲۴ آبان ماه بطور همزمان در شهرستان‌های زنجان و ابهر، برگزار شد.

زرگری افزود: برای حضور در این کلاس مربیگری درجه سه ۱۴۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۹۰ نفرشان مربوط به شهرستان زنجان و ۵۱ نفر دیگر نیز مربوط به شهرستان ابهر بود که در آمفی تئاتر خوابگاه شهید رستمخانی واقع در مجموعه انقلاب شهر زنجان و سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور ابهر، برگزار شد.

وی با بیان اینکه پنج نفر از سوی فدراسیون به عنوان مدرس کار تدریس در این کلاس مربیگری را که به صورت تئوری و عملی برگزار شد عهده‌دار بودند، اظهار داشت: اوایل آذر ماه امسال نیز آزمون کتبی از شرکت‌کنندگان در این کلاس مربیگری به عمل آمد و پس از معدل‌گیری، اسامی قبولین و مردودین اعلام شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: این هیات به منظور تمرکز زدایی، کلاس های مربیگری را در شهرستان های تابعه برگزار می کند و در واقع شعار داده شده در مجمع انتخاباتی را عملی می کند.

زرگری از برگزاری این کلاس‌ها به عنوان روزهای داغ آموزشی در ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان یاد کرد و افزود: تا پایان امسال کلاس‌های عمومی و تخصصی مربیگری را در مرکز این استان (شهر زنجان) برگزار خواهیم کرد و با اتمام این کلاس‌ها، برنامه تقویم آموزشی این رشته ورزشی استان بسته خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۸ بهمن ماه امسال نیز مسابقات بدنسازی و پرورش اندام استان به مناسبت گرامیداشت شهید سپهبد حام قاسم سلیمانی در زنجان برگزار شد. 

در زمان حاضر بیش از ۴۰۰ مربی زن و مرد (حدود ۲۰۰ زن و بیش از ۲۰۰ مرد) در این استان وجود دارد که نزدیک به ۹۰ درصد آنان دارای کارت مربیگری درجه سه هستند.

وی، تعداد باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان را قریب ۱۳۰ باشگاه اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳ هزار مرد و زن به صورت رسمی و بیمه شده در رشته بدنسازی و پرورش اندام این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.