غلامحسن احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در صورت نیاز میزان نقاط برای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی افزایش خواهد یافت که در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با وجود برگزاری کلاس های توجیهی از سوی فرمانداری زنجان برای نامزدهای انتخاباتی به ویژه در ارتباط با نصب پوسترهای تبلیغاتی فقط در مکان های تعیین شده این مهم از سوی برخی رعایت نمی شود.

این مسؤول ادامه داد: با آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهر نصب تراکت و پوسترها بر روی در و دیوار شهر مشاهده می شود که جلوه ای ناخوشایندی را به سیمای شهری می دهد.

وی اظهار داشت: بر این اساس طرفداران نامزدهای انتخابات، به این موضوع مهم توجه داشته باشند که نصب هرگونه پوستر و تراکت بر روی دیوارهای شهر، علاوه بر این که منظر عمومی را با مشکل مواجه می‌کند، عملی غیرقانونی است.

سرپرست شهرداری زنجان ادامه داد: شهرداری از جمله دستگاه‌ هایی است که در انجام اقدامات تبلیغی نامزدها سهم بسیار بالایی دارد و از آلودگی بصری شهری جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد: شهرداری زنجان نیز در صورت تداوم نصب پوسترها و اعلامیه های تبلیغاتی نامزدها در مبلمان شهری این مهم را با مستندات، جمع آوری و به فرمانداری زنجان ارسال خواهد کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان با ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای تبلیغات نامزدهای انتخابانی و ایجاد شور انتخاباتی و تحقق حماسه سیاسی، گام‌های عملی را جهت تعبیه مکان‌های خاص در این دوره از انتخابات در نظر برداشته است.

به گفته وی، نقاط در نظر گرفته برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به صورت یک طرفه و ۲ طرفه تعبیه شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام رییس ستاد انتخابات استان زنجان ۱۱۳ نفر برای تصدی پنج کرسی بهارستان در استان زنجان با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.