رسول مشهدلو، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی بهرامی پور، محمود مرادی و لیلا عبدی، ورزشکاران زنجانی دعوت شده به این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی هستند که زمان و مکان برگزاری آن از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

وی، سطح توانمندی این سه ورزشکار زنجان را خوب و بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت: این ورزشکاران مجرب زنجانی با نشان دادن توانمندی ها و شایستگی های بالای خود در رقابت‌های قهرمانی کشور سوپر اسپرینت (سرعت) داخل سالن که از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه جاری در تبریز برگزار شد از سوی کمیته فنی فدراسیون جهت حضور در اردوی تیم ملی برگزیده شدند.

مشهدلو با بیان اینکه زنجان در قالب ۲ تیم بانوان و مردان در این مسابقات شرکت کرده بود، افزود: لیلا عبدی، فرشته رومی، فرشته کرمی، لیلا مقدم، مهدی بهرامی پور، محمود مرادی، بهروز تیموری و محمدرضا عباسی، ترکیب تیم زنجان در این پیکارها بودند که با کسب نشان برنز از سوی محمود مرادی و نشان نقره توسط لیلا عبدی، به عنوان تیم دوم شناخته شدند.

رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان زنجان گفت: اردوی تیم ملی دوگانه با هدف حضور در مسابقات کاپ آسیایی که از سوم تا ششم اسفند ماه در البرز برگزار خواهد شد.

مشهدلو افزود: شرکت کنندگان در دو پنج کیلومتر، دوچرخه سواری ۲۰ کیلومتر و ۲/۵ کیلومتر دو که به صورت پیوسته خواهند بود، رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.