داوود خیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی از ۳۰ بهمن ماه به مدت یک هفته در تهران و محل فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با حضور کشتی گیران برتر از استانهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: اعزام این کشتی گیر ناشنوای زنجانی به اردوی تیم ملی، نیازمند هزینه است و هیات هرچند با مشکل مالی مواجه است اما تمام سعی خود را برای حضور منوچهری در این اردو به کار خواهد بست تا از قافله عقب نیفتد.

خیری افزود: در حال حاضر این کشتی‌گیر شاخص و المپیکی زنجان که دارای فرزند ۲ قلو است علاوه بر مستاجر بوده و داشتن مشکلات عدیده مالی، بیکار بوده و به رغم فخرآفرینی های خوبی که در رقابت های کشوری، جهانی و المپیک ناشنوایان داشته، تاکنون صاحب شغل نشده است.

دبیر هیات ورزش های ناشنوایان استان زنجان گفت: منوچهری تاکنون در تمام رقابت های قهرمانی کشور در وزن خود صاحب نشان طلا شده و حیف است به خاطر مشکلات مالی و شغلی از عرصه کشتی کنار برود.

خیری تصریح کرد: این کشتی‌گیر صاحب نام در سه دوره المپیک ناشنوایان از جمله ترکیه و بلغارستان شرکت کرده و موفق به کسب ۲ مقاوم سومی شده و در مسابقات قهرمانی جهان که سال ۹۶ در ایران و سال ۹۷ در روسیه برگزار شد توانست به نشان طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: منوچهری در مسابقات کشتی قهرمانی کشور ناشنوایان کشور که دی ماه امسال در استان البرز برگزار شد در وزن ۸۶ این پیکارها توانست به نشان طلا برسد و توانمندی خود را بار دیگر به رخ حریفان بکشد.

خیری اظهار داشت: هیات ورزش ناشنوایان استان زنجان، ۱۳ رشته ورزشی را زیر پوشش خود دارد و با توجه به تعدد رشته‌ها،  هزینه زیادی را متحمل می شود اما اعتبارات اختصاص یافته کفاف هزینه ها را نمی کند بنابرین برای کمک به ورزشکاران ناشنوا، نیازمند حامی مالی مناسب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.