امیر رسولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۲۰۰ ورزشکار از ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه در سالن ورزشی ولی عصر(عج) شهر اهر در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یحیوی سال گذشته نیز مقام قهرمانی ایران را کسب کرده بود، بیان کرد: این دختر موی‌تای کار که در وزن منهای ۷۱ کیلوگرم مبارزه می‌کند امسال بار دیگر با برتری مقابل تمامی حریفان خود برای دومین سال متوالی بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها جای گرفت و جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته نیز تیم موی‌تای پسران استان با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جای گرفت.

 رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون، موی‌تای‌کاران برتر این مسابقات به رقابت‌های‌ ۲۰۱۹ جوانان جهان در کشور ترکیه اعزام خواهند شد.

مرداد ماه امسال نیز تیم موی‌تای نوجوانان آذربایجان‌غربی در بخش پسران با کسب چهار طلا، ۲ نقره و چهار برنز قهرمان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شد و در بخش دختران نیز موفق به کسب یک مدال طلا شد.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.