فرهاد عصفوری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوهای انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری در رشته های کورسی، کوهستان و پارا دوچرخه سواری، در تهران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان مردان بزرگسال در رشته‌ دانهیل و بانوان در رشته کراس کانتری از دوم دی ماه امسال برپا خواهد شد و مینا صفایی در کراس کانتری و سعید باقری نیز در رشته دانهیل از استان زنجان در آن حضور خواهند داشت.

عصفوری افزود: در اردوی انتخابی دوچرخه سواری مردان بزرگسال نیز که از امروز /سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه/ آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت، سینا امیر اعلایی و شاهین همای اقدم از زنجان در آن شرکت دارند.

وی تصریح کرد: اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه‌سواری کورسی مردان بزرگسال نیز که از ۱۵ آذر ماه در تهران آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت و محمد رجبلو از زنجان نیز در این اردو حضور دارد.

عصفوری ادامه داد: این اردوی انتخابی تیم ملی با هدف انتخاب دوچرخه سواران برتر به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که اسفند ماه امسال به میزبانی مالزی انجام خواهد شد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از ۳۰ آذر ماه نیز اردوی پارا دوچرخه سواری مردان به مدت ۱۰ روز در تهران  برگزار خواهد شد و مهدی محمدی از زنجان نیز به این اردو دعوت شده است که در پایان دوچرخه سواران برتر به منظور اعزام به رقابت‌های مالزی برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.