اسماعیل مسلمی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: نظارت در بخش کالاها در پایان سال به ۲ بخش اقلام اساسی و اقلام مورد نیاز مردم تفکیک می‌شود.

وی اظهار داشت: بازرسی کالاهای اساسی شامل اقلامی مانند برنج، روغن، قند و شکر و کالاهای مورد نیاز مردم مانند کیف، کفش و خشکبار در پایان سال تشدید می‌شود.

مسلمی خاطرنشان کرد: در بخش خدمات نیز رستوران‌ها، خشکشویی و قالیشویی‌ها و اماکن رفاهی بین شهری مورد بازرسی شدید قرار می‌گیرند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح نظارتی پایان سال با حضور بازرسان این سازمان و با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی به اجرا درمی‌آید.

وی اظهار داشت: ۳۰ بازرس در سطح استان وجود دارد و برای اجرای طرح پایان سال از همراهی و همکاری ناظران افتخاری نیز بهره‌مند خواهیم شد.

مسلمی با اشاره به طرح‌های نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس و سهمیه‌بندی بنزین در استان زنجان گفت: در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که از ۱۰ شهریور به مدت یک ماه اجرا شد با ۶۴ واحد صنفی متخلف، برخورد و پرونده آن‌ها به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال جهت اقدام قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: در طرح نظارتی ویژه روزهای پس از سهمیه‌بندی بنزین نیز بالغ بر پنج هزار و ۶۱۱ واحد صنفی و اقتصادی این استان مورد بازرسی قرار گرفت و ۵۷۸ پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۲۷۴ میلیارد ریال، شناسایی شد که عمده این تخلف‌ها مربوط به کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و چای بود.

مسلمی اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ و سامانه اینترنتی «آپ» به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.