داوود خیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزش ناشنوایان با توجه به پر تعداد بودن رشته‌های ورزشی تحت پوشش، ورزشی هزینه بر بوده و به همین علت نیازمند حمایت و یاری بیشتری است.

وی با اشاره به تنگناهای مالی و نبود حامی مناسب برای ورزش ناشنوایان، اظهار داشت: هرچند برای جذب حامی مالی تلاش و رایزنی هایی شده اما تاکنون موفقیت آمیز نبوده است.

خیری با بیان اینکه این رشته ورزشی زنجان مظلوم واقع شده است، افزود: در زمان حاضر ۱۳ رشته ورزشی از جمله کشتی، شنا، کاراته، تنیس روی میز، دو و میدانی، بسکتبال، تیراندازی با تفنگ و بدمینتون زیر پوشش این هیات فعال هستند.

دبیر هیات ورزش ناشنوایان استان زنجان، تعداد ورزشکاران ناشنوای تحت پوشش بیمه ورزشی این استان را قریب ۵۲۰ نفر و مربیان و داوران را نیز حدود ۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ورزش های ناشنوایان در شهرستان های ابهر، خرمدره، زنجان و خدابنده، فعال است و تلاش می شود با شکل‌گیری هیات‌ها، در سایر شهرستان‌های استان نیز راه اندازی شود.

خیری به اعزام ورزشکاران ناشنوای این استان به رقابت های قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: امسال این هیات هرچند بضاعت مالی خوب و مناسبی نداشت اما با این وجود در تمام رقابت‌ها شرکت کرد تا ورزشکاران تحت پوشش برای انجام تمرینات و ادامه حیات ورزشی خود، بی انگیزه نباشند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.