رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان کشور در اهواز، هاشم بیابانی ورزشکار شایسته گیلانی به مقام قهرمانی دست یافت.

کریم لیاقت جو افزود: این کشتی گیر شایسته و پرتوان استان گیلان در رشته فرنگی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت با برتری برابر همه حریفانش ، مقام قهرمانی و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان کشور یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، با حضور ۱۸۰ کشتی گیر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی هیات ورزش های ناشنوایان استان خوزستان در خانه کشتی اهواز برگزار شد.

لیاقت جو خاطرنشان کرد: تیم کشتی فرنگی ناشنوایان گیلان با حضور پنج کشتی گیر در رقابت های قهرمانی کشور و با مربگیری علی شیخی حضور یافت که در نهایت، بیابانی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان خاطرنشان کرد: هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان در ۱۲ رشته ورزشی و در هر دو بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند که همواره این ورزشکاران در رشته های ورزشی مختلف و در مسابقات کشوری مقام های شایسته ای را کسب می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.