در این مجمع انتخاباتی که امروز /یکشنبه ۱۷ آذر ماه/ با حضور سیدمحسن موسوی، دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا و علی خلیلی، مدیرکل و محمدعلی حمزه‌پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان و اعضا مجمع در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی، محمدرضا طهماسبی که تنها داوطلب برای تصدی این سمت بود با کسب ۱۶ رای به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.  

طهماسبی که از آذر ماه سال ۹۴ با کسب ۱۳ رای ماخوذه سکان هدایت این هیات را برعهده گرفته است، قبل از آغاز رای گیری به ارایه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص ارتقای سطح ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا این استان پرداخت و گفت: در چهار سال آتی برای رشد، پویایی و شکوفایی رشته‌های ورزشی تحت پوشش این هیات تلاش بیشتری کرده و از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها بهره خواهم گرفت.  

وی افزود: برای فعالیت هرچه بهتر و بیشتر در این عرصه و کمک به بیماران خاص و پیوند اعضای این استان نیاز به همکاری و تعامل خوب و مناسب فدراسیون، هیات‌های ورزشی استان و مسوؤلان اداره کل ورزش و جوانان زنجان است.

طهماسبی، شناسایی و جذب بیماران خاص و پیوند اعضا به ورزش را از اهداف و برنامه‌های جدی این هیات اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش می شود تا این بیماران از بستر بیماری بلند شده به خودباوری رسیده و بتوانند در فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی، حاضر شوند. 

وی با بیان اینکه خانواده ها، همراه خوب و مطمئنی برای ورزشکاران تحت پوشش این هیات هستند، افزود: طی چهار سال اخیر، ۶۲ نفر از بیماران خاص و پیوند اعضای این استان مورد شناسایی قرار گرفتند تا برای حضور در میادین ورزشی در رشته‌های ۱۲ گانه تحت پوشش هیات، فعال شوند.

طهماسبی یادآور شد: طی مدت یاد شده ۲۲ نفر از ورزشکاران این هیات در مسابقات قهرمانی کشور رشته‌های ۱۲ گانه ورزشی حضور یافته و علاوه بر کسب عناوین مختلف توانستند سه کاپ قهرمانی را برای این استان به ارمغان بیاورند و فریدون عطرچی و بهروز سلیمی نیز به ترتیب در مسابقات جهانی تیراندازی با تفنگ و تنیس روی میز، حضور یافتند و ۱۲ نفر نیز به اردوهای تیم ملی راه پیدا کردند.

وی افزود: این هیات در زمینه استعدادیابی فعالیت جدی دارد و در بخش همگانی کردن ورزش نیز رتبه دوم را کسب کرده است که در حال حاضر برای حفظ و ارتقای آن تلاش وافر دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.