فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در جریان سفر به شهرستان ماهنشان در جمع مردم روستای برون‌قشلاق، اظهار داشت: باید پذیرفت که مدیریت، نیازمند نقشه راه است و اجرای طرح اشتغال روستایی، یکی از اقدامات مهم و موفق در استان زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ماهنشان نیز مانند سایر شهرستان‌های استان دارای کتابچه طرح اشتغال روستایی است زیرا هر منطقه دارای قابلیتی است و باید مشخص شود که با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای هر منطقه، چه اقداماتی باید انجام شود.

حقیقی تصریح کرد: بر اساس این طرح، اعتبارات و خدمات به صورت عادلانه در تمام مناطق توزیع می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه به‌رغم شیطنت و ظلم بیگانگان، موفقیت‌های زیادی حاصل شده و پروژه‌های بسیار ماندگاری در سطح کشور و استان، افتتاح می‌شوند، گفت: در ایام‌الله دهه فجر، ۲۷۳ پروژه در شهرستان ماهنشان در حوزه‌های مختلف آب، کشاورزی، آموزشی، بهداتشی، درمانی و عمرانی افتتاح شده و خوشبختانه طبق وعده‌ای که داده بودیم، امروز تعدادی آمبولانس با تجهیزات کامل، تحویل مردم شریف این منطقه شد.

وی با تاکید بر تقویت مقوم‌های وحدت در جامعه، اظهار داشت: کشور ما در سایه وحدت و اتحاد که مورد تاکید امام خمینی(ره) بود از گردنه‌های پر پیچ و خمی عبور کرده است.

حقیقی با بیان اینکه امروز هم وحدت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: همچنان که جوانان دیروز عاشقانه گوش به فرمان امام(ره) بودند و حماسه‌های بی‌نظیری آفریدند، جوانان امروز نیز عاشقانه گوش به فرمان جانشین بر حق ایشان بوده و حماسه‌های ماندگاری می‌آفرینند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۱ سال گذشته آمریکا، اسرائیل و کشورهای بی‌غیرت منطقه در موارد متعددی علیه کشور ما نقشه‌ها کشیده‌اند، تصریح کرد: کشور ما در چنین شرایطی هم با دشمنان و مستکبران مبارزه کرده و هم موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف در سطح بین‌المللی به دست آورده که اصلا با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست.

استاندار زنجان با گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، گفت: سردمداران کوردل استکبار و استبداد بسیار بزدلانه، ناجوانمردانه و ظالمانه این سردار عزیز را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه آمریکا تا کنون هیچ غلطی نتوانسته بکند، خاطرنشان کرد: ما به هیچ سرزمینی تجاوز نمی‌کنیم ولی هرکس حتی آمریکا هم اگر شیطنتی بکند، ادبش می‌کنیم و پاسخ قاطع می‌دهیم.

حقیقی افزود: نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین‌الاسد، ثابت کردند که قدرت آمریکا پوشالی بوده و شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد که آمریکایی‌ها علاوه بر بزدل بودن، دروغگوی به معنای واقعی و تروریست هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.