مرادعلی تاتار روز یکشنبه در آیین سرکشی و دلجویی از خانواده شهید اسد علی محمودی با تبریک دومین روز از ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان به خیال خام خود اعلام کردند که انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را نخواهد گرفت ولی ما اکنون در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب هسیتم.
وی اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت های رزمندگان است و در سایه فرامین و رهنودهای مقام عظمای ولایت، پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی انقلاب یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید.

شهید اسد علی محمدی در سال ۷۲ در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید و همچنین جانباز بسیجی کاوه رستمی در سال ۶۲ در منطقه عملیاتی سومار مجروح شد.

 نماینده عالی دولت همچنین با حضور جمعی از مسوولان به مدرسه استثنایی بهار قصرشیرین رفت و در جمع معلمان و دانش آموزان این مدرسه، گفت: انقلاب اسلامی امروز پرچمدار مقابله با کفر و استکبار است و الگویی برای تمام دنیاست.

                                                                               

تاتار در حاشیه آیین اهدای لباس و لوازم التحریر در مجموع به مبلغ ۲۵ میلیون ریال توسط سپاه پاسداران به ۲۹ دانش آموز معلول مدرسه بهارقصرشیرین، اظهار داشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره برای کمک و امداد رسانی به جامعه بر اساس رسالت والای خود حضور دارند و در تمامی صحنه ها به خوبی نقش آفرینی کرده است.

چهار هزار دانش آموز قصرشیرینی در ۴۸ مدرسه درمقاطع مختلف در سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.  

دلجویی و سرکشی و اهدای هدایا به خانواده های بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین نیز دیگر برنامه امروز دهه فجر بود که با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی انجام شد.

                                                                                         

 فرماندار قصرشیرین در جمع خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) گفت:مستضعفان صاحبان اصلی انقلاب هستند و رسالت جمهوری اسلامی حمایت از مردم مستضعف و رنج کشیده است.

شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد که از این تعداد یک هزار و ۳۰ خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.