اسماعیل بحری‌زاده روز سه‌شنبه در همایش یاوران انقلاب در زنجان با بیان اینکه رمز این همایش و مانور، شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهار داشت: شهادت این شهید، نقطه عطفی در جبهه و مکتب مقاومت بود.

وی خاطرنشان کرد: اخلاص، شجاعت، شهامت، عبادت و بندگی‌اش از او به یک مصداق عینی از زاهدان شب و شیران روز و به عنوان الگوی یاوران انقلاب به وجود آورده بود.

بحری‌زاده افزود: ولایتمداری، شهادت‌طلبی و حتی ابعاد شهادت سردار سلیمانی، حادثه به ظاهر دردناک ولی درخشان و نورانی شهادت وی را به نقطه عطفی در حرکت مقاومت تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: برای یاور صدیق انقلاب بودن، هرکدام از ما باید یک حاج قاسم باشیم.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: این سازمان، ماموریت اصلی خود را در نقش‌آفرینی اجتماعی آینده‌سازان جامعه می‌داند و مرام و مکتب شهید قاسم سلیمانی که تربیت‌یافته مکتب اسلام است به عنوان نماد و سرکوحه کار یاوران انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر، نقطه عطفی در تاریخ جهان و ۲۲ بهمن ۵۷ آغاز دوران عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران و ظهور امام زمان(عج) بود.

بحری‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی، سه رمز برای پیروزی داشت که رمز بقای آن نیز به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های جاوید امام راحل و رهبر معظم انقلاب، وحدت و اتحاد ملی و ایمان به خداوند بزرگ و عمل مخلصانه، رمز پیروزی و ضامن پویایی و بقای انقلاب اسلامی ایران است.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: دشمنان نظام در طول ۴۱ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، فشارهای زیادی از جمله جنگ تحمیلی، انواع تحریم‌های ظالمانه، جنگ ناجوانمردانه نرم رسانه‌ای، جنگ‌های نیمه‌سخت و انواع ترورهای ناجوانمردانه همچون ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی را بر ما تحمیل کرده‌اند.

وی اظهار داشت: دشمنان این تحریم‌ها، جنگ‌ها و فشارها را بر جمهوری اسلامی تحمیل کردند تا شاید به خیال باطل خود، ملت ایران را از مسیر مستقیم انقلاب، منحرف و یا از حرکت بازدارند اما موفق نشدند و ملت ایران نیز با عزت و عظمت، آن‌ها را پشت سر گذاشته و در برابرشان مقاومت کرده است.

بحری‌زاده خاطرنشان کرد: امروز در این اجتماع باشکوه پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان زنجان همنوا با بیش از ۵۰۰ هزار نفر از اعضا در سراسر کشور و به نمایندگی از تمام دانش‌آموزان، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، تجدید میثاق و پیمان می‌بندیم.

وی افزود: امروز اعلام می‌کنیم که در گام دوم انقلاب این مسیر نورانی را با اقتداری بیش از پیش، عزمی راسخ و گام‌هایی استوار ادامه خواهیم داد تا با ساختن آینده‌ای پرامید و درخشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت، پرچم انقلاب را در آینده‌ای نزدیک به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) تحویل دهیم.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال پرفروغ، قله‌های افتخار را در عرصه‌های تولید، علم، قدرت نظامی، فناوری موشکی، قدرت نرم، صنعت، فناوری‌های هسته‌ای و نانو و علوم زیستی و سایر عرصه‌ها به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی، دیار غواصان دریادل، شهر کریمان، مهد علم، فرهنگ و هنر و دیار عالمان، فقیهان، بزرگان و مشاهیر علمی، فرهنگی، ادبی و هنری بوده و شهر میزبانان مهربان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.