فتح‌الله حقیقی روز یکشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: در این راستا از دستگاه قضایی به‌خصوص رییس کل دادگستری استان در جهت همراهی و تعامل بسیار خوب و اثرگذار در تحقق این موفقیت‌ها تشکر می‌کنم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه استان وضعیت بهتری در بخش‌های مختلف داشته و رتبه کسب و کار در استان، خوب و شرایط سرمایه‌گذاری نیز فراهم است و نتیجه این موفقیت‌ها مرهون تلاش اعضای شورای تامین بوده و نقش و جایگاه دستگاه قضایی در این خصوص  بسیار موثر، مشهود و ملموس است.

حقیقی تصریح کرد: تمام این اقدامات و پیشرفت‌ها در شرایطی انجام شده که شدیدترین تحریم‌ها و فشار اقتصادی از سوی استکبار بر کشور وارد شده و دشمن روزبه‌روز جنگ روانی جدید را آغاز می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه این اقدامات در ادامه توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: در طول ۴۱ سال گذشته از گردنه‌های پُر پیچ و خم زیادی با موفقیت عبور کرده‌ایم و تنها هدف جمهوری اسلامی، بسط عدالت و صلح در جهان است.

وی گفت: در دهه فجر امسال، یک هزار و ۷۵۱ پروژه با هفت هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح یا کلنگ‌زنی شده و ۹ هزار و ۱۸۸ شغل ایجاد می‌کنند.

حقیقی اظهار داشت: یک هزار و ۷۱۱ مورد از پروژه‌ها با سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه و ایجاد چهار هزار و ۳۰۳ اشتغال، افتتاح می‌شوند و ۴۰ پروژه نیز با چهار هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان سرمایه و پیش‌بینی چهار هزار و ۸۸۵ اشتغال، کلنگ‌زنی می‌شوند.

رییس کل دادگستری استان زنجان نیز ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و خیر مقدم به استاندار و هیات همراه، گفت: دوازدهم بهمن ماه ۵۷ یادآور ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و اتفاق بسیار مبارکی برای کشور در آن شرایط حساس بود.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه ارتباط نزدیک و وحدت  بین کارگزاران نظام، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و برکات زیادی دارد، اظهار داشت: تمام کارگزاران نظام در یک جبهه و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خدمت می‌کنند و در نظام جمهوری اسلامی، کارگزار جزیره‌ای نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام به اَشکال مختلف به کار می‌گیرند اما دشمنان باید بدانند ملت ایران بعد از گذشت ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مصمم‌تر و باصلابت پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.

صادقی نیارکی افزود: به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز کشور در حوزه‌های مختلف، پیشرفت‌های زیادی داشته که کارگزاران دولتی خدمات خود را باید مطابق با اهداف نظام و در جهت جلب رضایت مردم ارائه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.