متن کامل پیام فریدون همتی که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا رسید، به این شرح است:
' بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
برپایی جشن نوروز در آغاز بهار طبیعت و سال نو از آیین های کهن سرزمین ایران است. اینجانب فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1398 را به ملت ایران و به ویژه مردم شریف استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
نوروز برای ما به معنای سرآغازی برای تحول و تازگی در زندگیست و این رسم دیرین به ما می آموزد که آغاز سال نو را می توان سر منشا تحول در زندگی قرارداد.
ایران اسلامی در سال 1397 مقطع مهمی را با موفقیت پشت سر گذاشت.
دشمنان قسم خورده این کشور، در این سال تمامی توطئه ها و ترفندهای خود را جهت ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند و با به راه انداختن یک جنگ تمام عیار اقتصادی، تلاش داشتند که شرایط را برای کشور ما روز به روز سخت تر کنند اما با کمک خداوند متعال، ملت مقاوم ایران همچون چهل سال گذشته، در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایستادگی کرد و دشمنان را به عقب راند.
ملت قهرمان ایران در سال 1397 با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت و ثابت کرد که توطئه های استکبار نمی‌تواند خللی در عزم و اراده راستین این ملت ایجاد نماید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه مهمی، الزامات و راهبردهای گام دوم انقلاب را پس از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین کردند که در سال 1398 به عنوان نخستین سال از گام دوم انقلاب، باید این راهبردها را سرلوحه قرار دهیم.
دولت تدبیر و امید در سال 1397 تلاش کرد تا با وجود تمامی مشکلات، خدمات ارزنده ای را به ملت ایران ارائه نماید و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را جامه عمل بپوشاند.
هرمزگان به عنوان استان استراتژیک (راهبردی) و قلب تپنده اقتصاد ایران در این سال شاهد رخدادهای مهمی در راستای رشد و توسعه هر چه بیشتر بود.
در دو سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به هرمزگان در سال 97 ، فازهای دوم و سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بندرعباس به بهره برداری رسید تا از این پس بنزین مورد نیاز کشورمان به طور کامل در داخل تولید شود و ایران به یک صادر کننده این محصول تبدیل گردد.
همچنین زیردریایی فاتح به عنوان نخستین زیردریایی کلاس نیمه سنگین بومی ایران، با دستور رئیس جمهوری در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس به آب انداخته شد.
هرمزگان استانی برخوردار از ظرفیت‌های متعدد در عرصه های مختلف به ویژه صنعت گردشگری است و این استان با دارا بودن سواحل، جزایر و دیگر مناطق زیبا و چشمگیر می تواند بهترین مقصد برای گردشگران باشد.
توسعه گردشگری از سیاست‌های محوری در هرمزگان است و بر این مبنا این استان با فراهم سازی امکانات مختلف، آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز سال 1398 است.
ایران اسلامی در سال 1398 مقاطع مهمی را پیش رو خواهد داشت و آینده ای روشن در این سال پیش روی ملت ایران است. برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهمترین رویدادهای سال 1398 محسوب می شود که حضور و مشارکت گسترده مردم در این انتخابات در راستای تعیین سرنوشت آینده کشور بسیار حائز اهمیت است.
نده امیدوارم در این سال رشد و بالندگی هرچه بیشتر و موفقیت روزافزون ایران اسلامی در تمامی عرصه ها را شاهد باشیم و در استان هرمزگان نیز باید همه دست به دست یکدیگر دهیم و با همدلی سال 1398 را به سال شکوفایی و پیشرفت هرمزگان در عرصه های مختلف تبدیل نماییم.'
2094 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.