به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علیرضا عبادی روز شنبه در آیین سوگواره یاس نبوی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند افزود: فکر نکنید حضور یا عدم حضور یک نفر در راهپیمایی بی تاثیر است در حالی که هر نفر خود می تواند مایوس کننده دشمن باشد.
وی بیان کرد: امام راحل 22 بهمن را یوم الله نامید چون مطمئن بود این موفقیت فقط توسط خدا امکان پذیر است لذا فرمود انقلاب می کنیم تا پیروز شویم و پرچم اسلام را به دست صاحب عصر( عج) برسانیم.
این نماینده مجلس با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که 22 بهمن 57 معجره خدا و ایام الله است گفت: در آن زمان اراده خدا به این موضوع تعلق گرفته بود و امام هم می دانست انقلاب می شود لذا با رهبری خود توانست دنیا را تغییر دهد.
وی بیان کرد: ظالمان و جهان استکبار می دانستند امام این انقلاب را به سرانجام خواهد رساند و همه به قدرت امام پی برده بودند.
عبادی با طرح این سوال که چرا آمریکایی ها از انقلاب اسلامی ناراحتند؟ یادآور شد: آنها از ما می خواهند به دوران ذلت گذشته برگشته و قدرت آنها را بپذیریم.
وی ادامه داد: آمریکا می خواهد ملت غیور ایران نوکری آنان را کرده و غلام حلقه به گوش اسرائیل باشند لذا دوست ندارند دارای قدرت فناوری و پیشرفت علمی باشیم.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و استکبار می خواهند به عنوان ارباب، هر وقت خواستند ما را زده، بمباران کنند و هر وقت دلشان می خواهد گوشه ای از خاک را بگیرند و مانند عربستان ما را نوکر خود بدانند اما کور خوانده اند.
وی عنوان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی اکنون به 40 سالگی رسیده است مطمئن باشیم ایام الله های دیگری در راه خواهد بود.
عبادی تاکید کرد: باید فرموده مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان را جدی گرفته و تن به یاوه گویی ها دشمنان ندهیم این در حالیست که در حوادث مختلف سخنان ایشان جدی گرفته نشده است.
وی اظهار داشت: همه روزها روزهای خداست اما یوم الله به ایام مخصوصی اطلاق می شود که نشانه اهمیت و عظمت آن است و این کلمه ریشه قرآنی دارد.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: در قرآن آمده حوادث و وقایع مهم را به مردم یادآوری کن چراکه حوادثی که در این ایام الله رخ داده برای تاریخ و انسان ها در طول تاریخ آموزنده و بیدار کننده است.
وی با بیان اینکه در ایام الله قدرت خدا ظهور و بروز پیدا می کند اظهار داشت: وقتی معجزه الهی در حادثه ای بروز پیدا کند به آن یوم الله گفته می شود.
عبادی عنوان کرد: عالم دنیا بگونه ای است که قدرت خدا همیشه ظهور و بروز ندارد چون خدا به انسان ها اختیار داده تا از این طریق خوب را از بد و سره از ناسره تشخیص دهند.
وی یادآور شد: دنیا محل امتحان است و انسان ها آزمایش می شوند لذا قدرت خدا ظهور و بروز ندارد و اختیار به انسان ها داده شده است لذا باید هم فاسق و فاجر توان فسق و فجور داشته باشد و هم انسان های متعهد بتوانند با اینها مبارزه کنند.
نماینده مجلس گفت: در عالم دنیا امکان حیات و ممات ظالم و مجاهدان وجود دارد و اختیار گول زننده است و قدرت خدا ظهور و بروز ندارد برخلاف قیامت که قدرت خدا ظهور و بروز دارد و آنجا جای امتحان نیست.
وی افزود: گاهی عقل انسان نیز به گونه ای است که شاید به خواب برود و انسان به آن رجوع نکند اما گاهی معجزه رخ می دهد و قدرت اختیار از انسان گرفته می شود اما این روش دایمی دنیا نیست.
عبادی بیان کرد: گاهی ایام الله برای رفع بیماری های روحی و روانی است که سنگدلی و خدا را ندیدن از جمله این بیماری هاست.
وی ادامه داد: انسان در برابر خدا عددی نیست لذا با ایام الله انسان به جای دنیا محوری، آخرت محوری می شود.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.