فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز دوشنبه در جریان راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب و آغاز دهه پنجم باید فوق العاده عمل کرده و بهترین عملکرد را در مقابله با دشمن داشته باشیم.
سردار محمدحسین رجبی با بیان اینکه باید در این دهه از عمر انقلاب آسیب های گذشته را جبران کنیم و به حرکت رو به جلوی کشور را ادامه دهیم، اضافه کرد: با وجود تلاش ها و توطئه دشمنان امروز چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم و دوره جدیدی می شویم.
وی این جشن گرفتن را از برکات خون شهیدان و لطف و منت خدا بر سر مردم مسلمان ایران دانست و افزود: باید سر تعظیم برابر این ملت عزیز که در جای جای کشور 40 سال اینگونه انقلاب را می خواهند، فرود آورد و در تراز انقلاب به ملت خدمت کرد.
سردار رجبی اظهار داشت: امسال به دلیل ویژگی هایی همچون چهلمین سال پیروزی انقلاب و گسترش تهدید دشمنان حضور مردم هم در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر است.

** خداوند نصرت خود را شامل ملت ایران کرده است
فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان هم با اشاره به اینکه خداوند کسانی را که مومن و ایمان دار هستند در ردیف پیامبران قرار می دهد، گفت: در چهل سالگی انقلاب خداوند نصرت خود را شامل ملت ایران کرده است.
امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری نیز در حاشیه این راهپیمایی با بیان اینکه نگاه انقلاب و مردم ما قرآن و اسلام است، به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: دشمن می خواهد نور خورشید را با فوت دهان خاموش کند غافل از اینکه خداوند غیر از این می خواهد و اراده کرده که نور خود را کامل کند و به انقلاب یاری رساند.
وی با اشاره به اینکه دشمنانی همچون جان بولتون مشاور رئیس جمهور آمریکا می گفت سیاست های ترامپ به گونه ای است که انقلاب چهلمین سال پیروزی خود را نخواهد دید، اظهار داشت: این دشمنان انقلاب اسلامی امروز کجا هستند که شور و شعور مردم را ببینید.

** حضور مردم در 22 بهمن مقاومت ملت ایران را نشان می دهد
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه مراسم امروز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایطی که استکبار جهانی از جمله با جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی ایجاد کرده حضور امروز مردم، مقاومت و در صحنه بودن ملت را نشان می دهد.
سید احسن علوی اظهار داشت: حضور امسال علاوه بر اینکه میثاق مجددی با آرمان های انقلاب، امام و رهبری است می تواند به عنوان اساسی ترین رویداد در سال جاری محسوب شود.
وی اضافه کرد: این حضور ثابت می کند که مردم این انقلاب را چون از خود می دانند بنابراین با وجود فشارهای دشمنان، مهمتر و جانانه تر از دوران دفاع مقدس از کشور و انقلاب شان پشتیبانی می کنند.
علوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مخلوق تفکر خود مردم و اندیشه های مردم است، تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک انسجام و همبستگی مجدد با نظام و رهبری و رویایی جانانه با استکبار جهانی است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان هم گفت: دشمن به خیال خام خود اینگونه تصور می کرد که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نمی بیند اما به کوری چشم آنها جشن انقلاب باشکوه تر برگزار شد.
اکبر جوهری اظهار داشت: دشمنان گمان می کردند با جنگ اقتصادی که راه انداخته اند می توانند مانع ماندگاری جمهوری اسلامی شوند اما می بینیم مردم از هر رنگ و قشر و قومی یکصدا پای انقلاب خود ایستاده اند.
وی اضافه کرد: با وجود توطئه دشمن، در کردستان هم مردم گسترده تر از سال های قبل آمده اند و امسال یکی از باشکوه ترین حضورهای شان را به نمایش گذاشتند.
جوهری یادآور شد: ایرانیان مردمانی هستند که ظلم پذیر نیستند و تهدید دشمن را به هیچ نحوی قبول نمی کنند بلکه با تهدید و تحریم بیشتر از انقلاب خود حمایت می کنند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.