موسی احمدلو روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س) و تبریک فرارسیدن دهه فجر افزود: شرکت گاز استان زنجان در دهه فجر امسال گازرسانی به ۲۷ روستا، ۴۴ واحد صنعتی، تولیدی و مرکز داده (Data center) را افتتاح و عملیات اجرایی گاز رسانی به هشت روستا را آغاز می کند.
به گفته وی، با بهره برداری از طرح گازرسانی به ۲۷ روستای استان، روستاهای بهره مند از گاز زنجان به ۵۹۱ روستا افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با این اقدام میزان بهره مندی از گاز روستاهای استان  با ۸۷.۹ درصد می رسد.
 احمدلو ادامه داد: عملیات اجرایی هشت روستای فاقد گاز نیز با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال آغاز می شود.
به گفته وی، گاز ۴۴ واحد صنعتی و تولیدی در استان زنجان نیز با بیش از ۳۹ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: بهره برداری مرکز داده Data center به عنوان یکی دیگر از پروژه های مهم این شرکت با  بیش از۴۳ میلیارد ریال از برنامه های این شرکت در دهه فجر امسال است.
احمدلوادامه داد: با بهره برداری از این پروژه موفق به مدیریت متمرکز منابع، کاهش هزینه های نگهداری، مقابله موثر با تهدایدات امنیتی و کسب اطمینان از عملکرد صحیح و بدون درنگ تجهیزات و نگهداری از اطلاعات شرکت و مشترکان و سرویس های خدماتی در شرکت گاز استان زنجان می شویم.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، اظهارداشت:  ۸۷.۹ درصد از جمعیت روستایی استان زنجان نیز از این نعمت برخوردار هستند.
وی تعداد مشترکین گاز استان را ۳۴۲ هزار مشترک خواند و گفت: از این تعداد ۲۳۲ هزار و ۷۶ مشترک شهری و ۸۴ هزار و ۹۴۶ مشترک روستایی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تعداد مشترکان تجاری استان را ۲۳ هزار مشترک و مشترک صنعتی را یکهزار و ۲۳۰ مشترک اعلام کرد و افزود: این شرکت موفق به گازرسانی به نیروگاه شماره ۳ زنجان شده است.
به گفته احمدلو، ۱۱ نیروگاه مقیاس کوچک هم گازرسانی شده و این شرکت، گاز ۴۰ باب جایگاه CNG در استان را تامین می کند.
به گزارش ایرنا، شرکت گاز استان زنجان ۳۴۱ هزار مشترک دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.