فاطمه کرباسی روز شنبه در جلسه کارگروه فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با بیان اینکه ۲۲ کارگروه زیر مجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان شکل گرفته است، افزود: هدف از تشکیل کارگروه فرهنگی، هماهنگی و هم افزایی بین دستگاههای اجرایی برای برنامه ریزی و اجری برنامه ها با محوریت بیانیه گام انقلاب اسلامی است.  

وی تقویت هویت ایرانی- اسلامی، انعکاس نقاط قوت عملکرد دستگاهها و گسترش فرهنگ شادی و شادابی به معنای سرزندگی را از اهداف عمده برنامه های بزرگداشت دهه فجر در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: وظیفه دستگاههای اجرایی اجرای برنامه ها نیست بلکه بستر سازی برای حضور و نقش آفرینی مردم است تا خود مردم جشن ها و برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب را اجرا کنند.  

کرباسی با بیان اینکه مبنای طراحی و اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سال جاری، بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی، از جمله مولفه هایی است که در شرایط کنونی می تواند موجب تقویت هویت ایراین و اسلامی در جامعه شود.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب بیست و چهارم بهمن سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه ای تحت عنوان «گام دوم انقلاب» به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن مردم ایران به جایگاه شایسته پرداختند.
ایشان با تاکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را بیان کردند. 

ابراهیم قاسیمی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰ درصد در مرکز استان و شهرستان ها از جمله برنامه های دهه فجر امسال است، گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات دوران انقلاب در شهرهای زنجان و ابهر، رونمایی از کتاب های مولفان و نویسندگان استان، اهدای کتاب به کتابخانه ها و مراکز فرهنگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت دهه فجر است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.