سونا صرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح فردا /یکشنبه ۲۲ دی ماه/ حداقل و حداکثر دمای هوای شهر زنجان به ترتیب ۸- و ۱- درجه سانتیگراد خواهد بود. 

وی با بیان اینکه هوای سرد و یخی اغلب مناطق این استان را دربر خواهد گرفت، اظهار داشت: بیشترین کاهش میزان دما، فردا اتفاق خواهد افتاد اما تا پایان هفته، سردی هوا همچنان در استان مستقر خواهد بود.

صرفی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان از تاثیر ضعیف سامانه مستقر بر منطقه، طی امروز /شنبه/ بر استان زنجان دارد که به موجب آن در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده برف و در مناطق کوهستانی و مستعد احتمال وقوع کولاک برف نیز پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه شرایط نسبتا پایداری بر استان حاکم خواهد بود و از دوشنبه به سبب عبور امواجی ضعیف، احتمال بارش برف و باران در برخی از مناطق زنجان وجود دارد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.