سونا صرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نفوذ این سامانه بارشی، از اوایل صبح تا اواخر وقت سه‌شنبه شاهد بارش برف و باران به صورت خفیف تا متوسط خواهیم بود.

وی اظهار داشت: بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف بوده و با توجه به وزش باد نسبتا شدید، احتمال وقوع کولاک برف در مناطق کوهستانی، وجود دارد و میزان دما نیز با کاهش مواجه خواهد شد.

صرفی، با بیان اینکه در زمان حاضر /یکشنبه ۲۴ آذر ماه/ آسمان زنجان، قسمتی ابری و مه‌آلود و با کاهش دید مواجه است که به تدریج از میزان غلظت این پدیده جوی کاسته خواهد شد افزود: آسمان زنجان برای چهارشنبه قسمتی ابری و مه‌آلود و در برخی مناطق با وزش باد و طی روزهای پنجشنبه و جمعه نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

وی، اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان، یک درجه سانتیگراد بالای صفر است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش نشان می‌دهد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.