حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی روز پنجشنبه در اجتماع دانشگاهیان استان زنجان در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد شهید سلیمانی با بیان اینکه وجه تمایز ما با غربی ها در جهان بینی، هستی شناسی  و انسان شناسی الهی است، افزود: وقتی خدا بی نهایت است، انسان هم بی نهایت است و حیات او محدود به این جهان مادی نیست.

وی ادامه داد: این است که ما ایراد داریم به مسئولی که می گوید ما به بهشت و جهنم مردم کاری نداریم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه راه حاج قاسم ها به واسطه ارتباط با خدا تا ابد ادامه دارد، تصریح کرد: حق مداری ویژگی مهم سردار سلیمانی بود و ما نیز باید در مسیر حق استوار بمانیم و همدیگر را به حق مداری سفارش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وجه امتیاز شهید فقط این نیست که زنده است بلکه شهدا حیاتی دارند که بر اساس آیه قرآن، روزی الهی می گیرند و از لذتی که خداوند تعالی به آنان داده است، شاد و مسرور هستند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی به لزوم اصلاح اعتقادات اشاره کرد و گفت: باید در رفتار و کارهایمان دقت کنیم و با اهل دین و با مردمی که از رأی آنان اعتبار و آبرو می گیریم درست عمل کنیم.

دکتر علیرضا فیروزفر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم در سخنانی به ویژگی های سپبد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهادت این سردار سرفراز اسلام، هیمنه آمریکا را شکست.

بامداد جمعه ۱۳ دی، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.