به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ از ساعت 10 صبح امروز خیل پرشور و انقلابی مردم شهر همدان در صفوف به هم فشرده در میدان امام خمینی(ره) و خیابانهای اطراف گردهم آمدند تا از مردی که تمام عمر با برکت خود را برای دفاع از اسلام و ایران سپری کرده بود قدردانی کرده و خونخواه وی باشند.

مردم همیشه در صحنه همدان از کودک و پیر و جوان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر ادامه راه این شهید سرافراز در جبهه مقاومت تاکید کردند.

تمامی هیات های مذهبی استان امروز دسته‌های عزاداری خود را از خیابان اصلی منتهی به میدان مرکزی شهر روانه کرده و مصیبت وارده را به عزا نشسته اند.

15 هیئت مذهبی سرشناس همدان علم های عزای اباعبدالله(ع) را برای عرض ادب به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عج برافراشته کردند.

خیل عظیم جمعیت محبوبیت سردار خود را در مطیع ولایت بودن و ارادتش به اهل بیت علیه السلام می‌دانند و در همین راستا برای حفظ این وحدت به میدان عشق و عاشقی آمده‌ بودند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در تجمع باشکوه 100 هزار نفری همدان گفت: خداوند متعال عزتی را به این شهید عنایت کرده که وصف ناشدنی است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه کثرت این جمعیت را از اوایل انقلاب در این میدان و این شهر نداشتیم، خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی برای امنیت من و شما و ناموس این کشور و دین تلاش کرد و قدرت‌های پوشالی عالم را تحقیر و با مقاومت خود و تلاش خود احساس غرور را در هر ایرانی ایجاد کرد.

 وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی با تفکر داعش و تفکر تکفیری که ساخته و پرداخته دشمنان اسلام و همان آمریکای جهان خوار بود مبارزه کرد، تصریح کرد: 
 سردار سلیمانی مظهر مقاومت در برابر ظالمان عالم بود.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه امروز کشور ما در منطقه‌ای پر خطر بیشترین امنیت را دارد که آن هم به برکت خون شهدای مدافع حرم است، اظهار داشت: امروز شعارها و آرمان‌های شهدای مدافع حرم خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: راه محبوب شدن در پیشگاه مردم محبوبیت نزد خداست و تا کسی در آغوش گرم خدا قرار نگرفته باشد این قدر محبت او در دل مؤمنان جان نمی‌گیرد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1325528
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.