مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان به عنوان اولین استانی در کشور بود که با تامین زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح به ثبت نام در مرحله دوم اقدام کرد.

مسعود بیات منش افزود: متقاضیانی که در این مرحله نیز موفق به ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن نشده اند، نگران نباشند چراکه ثبت نامی‌های مرحله اول و دوم ریزش خواهد داشت و مجدد ثبت نام انجام خواهد شد.
وی یادآورد شد: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن پنج هزار ظرفیت برای شهرستان زنجان و ۱۰۰ ظرفیت برای شهر آب‌بر ایجاد شده بود که هر ۲ تکمیل شد.
وی تاکید کرد: در ثبت نام مرحله نخست این طرح ۷۰ درصد ریزش وجود داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با کم شدن نفرات متقاضی مجدد ظرفیت برای ثبت نام باز شده و متقاضیان حائز شرایط می توانند برای این مهم اقدام کنند.
بیات منش اصافه کرد: در مرحله نخست، چهار هزار و و ۹۲۰ واحد سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن بود در مرحله دوم پنج هزار و ۱۰۰ مورد به این تعداد اضافه شد.
وی افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باید به مدت پنج سال ساکن در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضایان این طرح باید بتوانند ماهانه ۲۰ میلیون ریال به مدت ۱۰ سال قسط پرداخت کنند و توانایی خرید واحد مسکونی از متری ۲۵ تا ۴۵ میلیون ریال را داشته باشند.
بیات منش یادآوری کرد: افراد مجرد سرپرست خانوار باید بالای ۳۵ سال سن داشته باشند و بجز این مقوله محدودیت سنی وجود ندارد.
به گفته وی، طرح اقدام ملی مسکن شامل همه اقشار عمومی جامعه که مسکن ندارند، می شود که مهمترین شرط آن عدم دریافت تسهیلات مسکن و تاهل متقاضیان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.